Blogg för Msp;are

Alla inlägg under juni 2012

Av Isa - 20 juni 2012 12:58

Halloj....det har blivit lite ändringar i allt skit nu! Så här kommer det att bli, Att Melissa070 kommer att ta hand om min användare istället, hon som skulle ta hand om min användare egentligen var inte online så jag bad Melissa070 att ta hand om min användare, henne har jag kät i evigheter typ ända sedan jag skaffade MSP och vi har fan haft dom skönaste tiderna tillsammans hon och jag! Puss bäbih! Här har ni en bild på hon som ska ta hand om min användare, och kom ihåg att vara snälla mot henne:


   







Och som dom flesta vet så reser jag imorgon och det ska bli jätte pirrigt tycker jag, först åker vi båt till Nyneshamn och bussen till Stockholm och sedan är vi i Stockholm ett tag! Sen ska vi åka till flygplatsen med buss sen åker vi flyg till Kreta och sen är det en massa annat som jag inte fattat men ja, det ska bli kul! Jag ska ta lite bilder och så får vi se om jag laddar upp nån bild eller så! Puss <3

Av Isa - 19 juni 2012 21:06

Kolla här! Jag har lärt mej hur man köper det motsatta könets kläder, kolla hur två exempel på hur det kan se ut ungefär:


 




Och ni behöver inte fråga vems killgubben är för det är hemligt + att jag berättar inte hur det går till ni får leta runt på intener precis som jag! Alla förtjänar lika!   pözzzz ....

Av Isa - 19 juni 2012 20:33

Här är en av Figas nyaste Artbooks typ:


 

Gilla gärna, den var riktigt snygg tycker jag!


Och här är en rolig animering tycker jag, man ser ju inte alls halsen, haha:


  Och kameran som hänger ner på magen sticker verkligen ut och byxorna blir längre och längre ner på den ena sidan haha ....

Av Isa - 19 juni 2012 20:27

Alltså jag funderar på en sak ... Jag undrar om jag ska köpa en annan färg på mina ögon .... alltså till en liknande min irl, så här ser mina ögon ut nu: 

Svarta!


  Och dom jag kanske ska köpa är lite brun,gröna ....


    Och jag tycker att det finns likheter iaf .... Hehe, mobba inte mitt osminkade öga tack!   

Av Isa - 19 juni 2012 20:19

Halloj! Idag har det vart så mycket så tyvärr blir det inte någon Dagens Look eller dagens Snygging isv ...    För ni vet i övermorgon ska jag till Grekland och det är ju en massa saker som måste förberedas först! Och som ni vet så ska ni nog inte skriva direkt privata grejer till mej medans jag är utomlands eftersom min kompis på MSP kmr ta hand om min användare, och säg till om hon gör myskade saker ... Ja, hehe .... Men snart måste vi säga förväl för ett tag! Jag kommer tyvärr inte kunna blogga på 8-9 dagar då .... Synd faktist, jättesynd!   

 


(ViktoriaJansson som är på bilden ovan är min lillesyrra irl, jag är hon den högra på bilden)

Av Isa - 18 juni 2012 20:38

Oh herregud .... Dom har ändrat MSp igen, NÄÄHÄÄÄÄÄ ..... fast det var jeedra coolkt med färgerna, kolla:


 



WOW, faktist en sak som är bra för en gång skull ... haha   

Av Isa - 18 juni 2012 17:17

Oh, Juste ^^


jag kom på att det är ny vecka så här kommer veckans musik:


Av Isa - 18 juni 2012 17:07

Jag har kommit på en sak, Jag ska ju resa på Torsdag ( Till Grekland ) Och det nya temat kommer ju senare på dagen och då åker jag flyg eller åker båt ... ( eller buss ) så då får jag inte veta vad det är för tema .... och sen är jag borta i 8 dagar ungefär, alltså till Fredag nästa vecka typ ... aa, och då har det redan kommit nytt tema, så det kommer att vara två tema innan jag kommer hem ..... Och det är så synd! Men sakerna finns ju kvar såklart, så jag får se iaf, Men kul ska jag ha iaf! Men jag ska nog packa lite sen idag, så det inte blir för stressig och så får man kanshe inte med allt sen på Torsdag .... Så jag måste nog packa idag!


 


Och såhär glad är jag över att vi ska till Grekland:



   



Och såhära känner jag inför en långa resan och den tidiga morgonen när vi ska resa:   


Presentation


Bortglömd blogg att läsa här nedanför!

Musiklista

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken level är du på MSP?
 0-2
 3-5
 6-8
 9-11
 12-15
 16-19
 20-22
 23-25

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards