Blogg för Msp;are

Alla inlägg under april 2013

Av Isa - 18 april 2013 17:26

Har totalt glömt bort bloggen! Har inte skrivit på över ett år nu, känns helt awesome! Och det är knappast en som kollat varje månad, tack till den personen haha! Och kollade Msp nu för första gången på flera månader! Det har hänt mke under tiden, utseende, känslor mm. Tänkte inte direkt börja "stor-blogga" igen för det finns redan så många oläsna msp-bloggar nu för tiden! 

Och glömde skriva en sak, jag "Äger" inte min användare Fjortiz_Emma99 längre. Den gav jag bort till en barndoms kompis, som  har fått alla mina tre gubbar, Skjut. Cindy-99 och ja, då Fjortiz_emma99. Men jag har fått lov att logga in lite då och då och titta till allting, så gör det lite då och då! Så nu till självaste Msp-världen haha, eller vad det nu kallas! Användaren har inte ändras speciellt mke men ni kan få en då-ochnu bild på henne!


Då:                                                                                                   Nu: 


             





Tänker inte ta bort min gamla inlägg för det kommer vara ganska kul att läsa dom om några år, haha! Även om dom är hur pinsamma som helst, nästan så att man dör, som man brukar säga!

Haha, bara för skojs skull så gör jag en sån fast med irl(in real life) bilder! Enjoy ;) 


Då:                                                                                              


     



Nu: 


 

Nu kan ni sätta igång med nätmobbningen allihopa, varsegoda.. Vi ses i nästa inlägg! :* 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bortglömd blogg att läsa här nedanför!

Musiklista

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken level är du på MSP?
 0-2
 3-5
 6-8
 9-11
 12-15
 16-19
 20-22
 23-25

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards